Vložení zboží do košíku
Vložení produktu do košíku selhalo
Huile Prodigieuse® patří k nejprodávanějším přípravkům ve francouzských lékárnách i v zahraničí. Po celém světě se každých 6 sekund prodá jedna lahvička*. Ikonický přípravek pro bezkonkurenční rozjasnění je průkopníkem v celé řadě kategorií.
Název nové vůně VIVO znamená „živý" a byl přeložen do 18 jazyků napříč všemi hlavními kontinenty. Oslavuje propojenost našich životů a zdůrazňuje inkluzivitu v současném multikulturním světě.
Po úspěšném uvedení pánské řady vůní GANT představuje první dámskou vůni – GANT PREPPY ROSE Eau de Parfum.
Fiamma je svěžím a osobitým vyjádřením moderního stylu a smyslné elegance, které mají hluboké kořeny v bohatém dědictví tohoto slavného módního domu.
Specialisté z výzkumného týmu Declaré se nechali inspirovat pozitivním duchem havajského “aloha” a vytvořili unikátní linii Supreme pro péči o zvlášť citlivou pleť.
Nechte se unést do ráje s novou ženskou vůní Paradiso Rosa Eau de Parfum od Roberta Cavalliho.
24/7 EAU DE PARFUM | VŮNĚ, KTERÁ JDE VPŘED SPOLU S VÁMI
Ikonická módní značka z New Yorku představuje svůj nejnovější parfém – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Nová vůně zachycuje metropolitní energii a ruch velkoměsta, které nikdy nespí. DKNY 24/7 je oslavou stálého optimismu, neomezeného sebevědomí a nenuceného stylu.
DKNY 24/7 od Firmenich Frankem Voelklem, je bohatě strukturovaná květinově dřevitě pižmová vůně zachycující esenci rušného města od ranního rozbřesku do hluboké noci. Úvodem je osvěžující růžový pepř, rebarbora a Quincester® (syntetická složka se zeleně ovocným hruškovým nádechem), evokující metropolitní šum, následuje květinový buket v srdci z tónů růže stolisté, tuberózy a indického jasmínu, jenž ztělesňuje rozmanitou směs kultur a jedinečných zážitků, které nenajdete nikde jinde než v New Yorku. Základní tóny z cedrového dřeva, santalového dřeva, pižma a Ambroxu® Super (syntetická ambrově dřevitá složka) přetrvávají na kůži jako ozvěna města, které je konstantně vzhůru.
Design vůně odráží charakter města. Flakon ve tvaru přesýpacích hodin symbolizuje neustálý tok času v pulzujícím New Yorku a zároveň dynamické přechody mezi dnem a nocí. Flakon je potažený chromově lesklým stříbrným povrchem, působícím jako pocta ikonickým architektonickým prvkům městského panoramatu. Futuristický metalický flakon dokonale ztělesňuje duši New Yorku a přitahuje spojení nadčasovosti a moderního designu.
Kampaň vznikla pod kreativním vedením Treaye Lairda, legendy módní branže a dlouholetého spolupracovníka značky. Fotograf Dan Jackson zachytil dechberoucí statické snímky, zatímco Theo Stanley zručně stvořil video spot, který dokonale rozvíjí příběh o slavném duchu města. Tváří kampaně je výrazná Georgia Palmer, jejíž nezkrotná energie souzní s New Yorkem. Kampaň DKNY 24/7 je oslavou 24hodinového životního stylu města, ukazuje nezastavitelný proud času, sílu ženskosti a rozmanitost obyvatel.
Vůně DKNY 24/7 bude k dostání od září ve vybraných sítích parfumerií.