Vložení zboží do košíku
Vložení produktu do košíku selhalo
Zdravý izraelský životní styl, upřímnou lásku k přírodě a luxusní péči o krásu inspirovanou italským dědictvím v sobě spojuje značka Alma K.
Ikonická módní značka z New Yorku, představuje svůj nejnovější parfémový výtvor – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Tato nová vůně zachycuje energii a živý ruch města, které nikdy nespí.
Dvě vůně, představené v mimořádných flakonech ve tvaru řetězu, odrážejí jeden z charakteristických designových prvků návrháře, zachycují a zdůrazňují mnohostrannou přitažlivost sofistikované ženy a muže
Ariana Grande zve k „ochutnání“ nové duo kolekce vůní MOD, první svého druhu v portfoliu vůní Ariana Grande.
Značka Roberto Cavalli, založena v roce 1970 je přední italskou značkou v oblasti módy, doplňků a luxusního životního stylu. Tato značka je okouzlujícím současným a typickým vyjádřením italské dokonalosti, řemeslné zručnosti a středomořského původu.
Představujeme nejnovější přídavek do „voňavého šatníku“ Laura Biagiotti – parfémovou kolekci Aqve Romane. Tři rafinované, elegantní a zářivé vůně, z nichž každá je navržená jiným mistrem parfumérem.
24/7 EAU DE PARFUM | VŮNĚ, KTERÁ JDE VPŘED SPOLU S VÁMI
Ikonická módní značka z New Yorku představuje svůj nejnovější parfém – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Nová vůně zachycuje metropolitní energii a ruch velkoměsta, které nikdy nespí. DKNY 24/7 je oslavou stálého optimismu, neomezeného sebevědomí a nenuceného stylu.
DKNY 24/7 od Firmenich Frankem Voelklem, je bohatě strukturovaná květinově dřevitě pižmová vůně zachycující esenci rušného města od ranního rozbřesku do hluboké noci. Úvodem je osvěžující růžový pepř, rebarbora a Quincester® (syntetická složka se zeleně ovocným hruškovým nádechem), evokující metropolitní šum, následuje květinový buket v srdci z tónů růže stolisté, tuberózy a indického jasmínu, jenž ztělesňuje rozmanitou směs kultur a jedinečných zážitků, které nenajdete nikde jinde než v New Yorku. Základní tóny z cedrového dřeva, santalového dřeva, pižma a Ambroxu® Super (syntetická ambrově dřevitá složka) přetrvávají na kůži jako ozvěna města, které je konstantně vzhůru.
Design vůně odráží charakter města. Flakon ve tvaru přesýpacích hodin symbolizuje neustálý tok času v pulzujícím New Yorku a zároveň dynamické přechody mezi dnem a nocí. Flakon je potažený chromově lesklým stříbrným povrchem, působícím jako pocta ikonickým architektonickým prvkům městského panoramatu. Futuristický metalický flakon dokonale ztělesňuje duši New Yorku a přitahuje spojení nadčasovosti a moderního designu.
Kampaň vznikla pod kreativním vedením Treaye Lairda, legendy módní branže a dlouholetého spolupracovníka značky. Fotograf Dan Jackson zachytil dechberoucí statické snímky, zatímco Theo Stanley zručně stvořil video spot, který dokonale rozvíjí příběh o slavném duchu města. Tváří kampaně je výrazná Georgia Palmer, jejíž nezkrotná energie souzní s New Yorkem. Kampaň DKNY 24/7 je oslavou 24hodinového životního stylu města, ukazuje nezastavitelný proud času, sílu ženskosti a rozmanitost obyvatel.
Vůně DKNY 24/7 bude k dostání od září ve vybraných sítích parfumerií.