0 Kč

24/7 EAU DE PARFUM | VŮNĚ, KTERÁ JDE VPŘED SPOLU S VÁMI


Ikonická módní značka z New Yorku představuje svůj nejnovější parfém – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Nová vůně zachycuje metropolitní energii a ruch velkoměsta, které nikdy nespí. DKNY 24/7 
je oslavou stálého optimismu, neomezeného sebevědomí a nenuceného stylu. 
DKNY 24/7 od Firmenich Frankem Voelklem, je bohatě strukturovaná květinově dřevitě pižmová vůně zachycující esenci rušného města od ranního rozbřesku do hluboké noci. Úvodem 
je osvěžující růžový pepř, rebarbora a Quincester® (syntetická složka se zeleně ovocným hruškovým nádechem), evokující metropolitní šum, následuje květinový buket v srdci z tónů růže stolisté, tuberózy a indického jasmínu, jenž ztělesňuje rozmanitou směs kultur a jedinečných zážitků, které nenajdete nikde jinde než v New Yorku. Základní tóny z cedrového dřeva, santalového dřeva, pižma a Ambroxu® Super (syntetická ambrově dřevitá složka) přetrvávají na kůži jako ozvěna města, které je konstantně vzhůru.

Design vůně odráží charakter města. Flakon ve tvaru přesýpacích hodin symbolizuje neustálý tok času v pulzujícím New Yorku a zároveň dynamické přechody mezi dnem a nocí. Flakon je potažený chromově lesklým stříbrným povrchem, působícím jako pocta ikonickým architektonickým prvkům městského panoramatu. Futuristický metalický flakon dokonale ztělesňuje duši New Yorku 
a přitahuje spojení nadčasovosti a moderního designu.

Kampaň vznikla pod kreativním vedením Treaye Lairda, legendy módní branže a dlouholetého spolupracovníka značky. Fotograf Dan Jackson zachytil dechberoucí statické snímky, zatímco Theo Stanley zručně stvořil video spot, který dokonale rozvíjí příběh o slavném duchu města. Tváří kampaně je výrazná Georgia Palmer, jejíž nezkrotná energie souzní s New Yorkem. Kampaň DKNY 24/7 je oslavou 24hodinového životního stylu města, ukazuje nezastavitelný proud času, sílu ženskosti a rozmanitost obyvatel.

Vůně DKNY 24/7 bude k dostání od září ve vybraných sítích parfumerií. 

Mapa

Aktuality

  • Esprit PURE

    30. 11. 2024

    Buďte sami sebou, autentičtí, vyjadřujte své opravdové emoce. Tak zní hesla nové generace. Právě v tomto duchu byla stvořena nová dámská vůně Esprit Pure. 

  • GIN TONIC

    26. 11. 2024

    Skutečný pocit pohody vychází z vnitřního pozitivního nastavení a schopnosti užívat si života. Taková je filozofie lifestylové módní značky GIN TONIC.

  • MATIS PARIS Reponse Densité

    20. 11. 2024

    Řada je určená pro zralou pleť, řeší linky a hluboké vrásky, 
zpevňuje, rozzáří a pozdvihne kontury.

  • DECLARÉ OCEAN'S BEST

    13. 11. 2024

     Okamžitý a viditelný účinek pro citlivé oční okolí s hyaluronem a mořským komplexem.

  • MONTBLANC COLLECTION

    31. 10. 2024

    Prostřednictvím kolekce čtyř nadčasových vůní Montblanc představuje čtyři jedinečné aspekty svého bohatého dědictví založeného na kreativitě a řemeslné zručnosti. 

  • DSQUARED2 ICON

    29. 10. 2024

    Dvojice vůní DSQUARED2 reflektuje výrazné prvky módních výtvorů ICON, prezentuje „černou a bílou“ má kontrastní a současně doplňující se charakteristiku, typickou pro zástupce mladé generace. 

Archív