0 Kč

Italská společnost Salvatore Ferragamo představuje novou vůni pro muže Ferragamo Bright Leather, jež představuje zářivé spojení síly a energie. Je perfektním každodenním doplňkem současného sebevědomého muže, který vždy zdůrazňuje svoji osobitost, a zároveň jde s dobou. 

KONCEPT
Ferragamo Bright Leather Eau de Toilette navazuje na dříve uvedené vůně Ferragamo a Ferragamo Intense Leather. Je radostnou a posilující interpretací moderní mužnosti, která inspiraci mění v činy směřující k dosažení vytyčených cílů. Vůně vyzdvihuje přirozenou krásu a autenticitu bez filtrů, stereotypů, a poukazování na odlišnosti. 

VŮNĚ
Ferragamo Bright Leather je dřevitě aromatická vůně s koženými akcenty. Na jejím vzniku se podílel zkušený parfumér Antoine Maisondieu (Givaudan). Původní ikonickou vůni Ferragamo reinterpretuje pomocí výrazných přírodních tónů a originálních zářivých prvků. Smysly zprvu ohromí svěží mix citrusových nuancí tvořených hořkosladkým bergamotem, lehce trpkou mandarinkou, a povzbuzujícím šťavnatým grapefruitem. V srdci vůně se prolínají zelené bylinné tóny bazalky s aromatickou duší rozmarýnu, a společně jsou obklopeny hřejivostí exkluzivního Ferragamo akordu jemné kůže, jenž odkazuje k dědictví slavného módního domu. Rafinované tóny cedrového dřeva prostoupené zemitými doteky pačuli a pižma dodávají této jedinečné živé kompozici na smyslnosti. 

FLAKON
Stejně jako ostatním Ferragamo vůním, ani novince Ferragamo Bright Leather nechybí nezaměnitelný skleněný flakon, v jehož provedení se snoubí ikonické motivy značky s moderním designem. Jeho štíhlá silueta evokuje scenérii velkoměsta a světle pískové odstíny lákají k jeho objevování z rozmanitých úhlů pohledu. Svislý pruh zdobený originálním povrchem připomínajícím kůži nese jméno značky. Na protějších koncích, při změně perspektivy pozorování, se ukáže typický symbol, takzvaná Gancini spona, ve stříbrném kovovém provedení. Gancini symbol je dnes více než stylovým prvkem – je emblémem harmonie a inkluzivity a metaforou pro mnoho aspektů moderního Ferragamo muže: tradice a inovací, konkrétnosti a kreativity, síly a jemnosti. Tyto aspekty jsou rovněž vyjádřeny kontrastem metalických prvků, jež zastupují racionální a silnou stránku muže, s koženým povrchem, evokujícím emoční sféru. 


KAMPAŇ
Jedinečného Ferragamo muže v kampani na novou vůni opět ztělesňuje herec Hero Fiennes-Tiffin, jenž publiku ukazuje sílu nezávislosti a sebevyjádření. Stojí pod blankytným nebem, na němž se značí nekonečná energie dnů, které právě přicházejí. Vizuály zahrnují detailní portrét flakonu jemně pokropeného svěžími kapkami na transparentním povrchu, jež evokují zářivost a uklidňující pocit svobody. 

Mapa

Aktuality

  • NUXE Huile Prodigieuse® Roll-on

    24. 4. 2025

    Huile Prodigieuse® patří k nejprodávanějším přípravkům ve francouzských lékárnách i v zahraničí. Po celém světě se každých 6 sekund prodá jedna lahvička*. Ikonický přípravek pro bezkonkurenční rozjasnění je průkopníkem v celé řadě kategorií.

  • CERRUTI Vivo

    24. 4. 2025

    Název nové vůně VIVO znamená „živý" a byl přeložen do 18 jazyků napříč všemi hlavními kontinenty. Oslavuje propojenost našich životů a zdůrazňuje inkluzivitu v současném multikulturním světě. 

  • GANT Preppy Rose

    24. 4. 2025

    Po úspěšném uvedení pánské řady vůní GANT představuje první dámskou vůni – 
GANT  PREPPY ROSE Eau de Parfum.

  • Ferragamo Fiamma

    24. 3. 2025

    Fiamma je svěžím a osobitým vyjádřením moderního stylu a smyslné elegance, které mají hluboké kořeny v bohatém dědictví tohoto slavného módního domu. 

  • DECLARÉ Olu Olu Caviar

    19. 3. 2025

    Specialisté z výzkumného týmu Declaré se nechali inspirovat pozitivním duchem havajského “aloha” 
a vytvořili unikátní linii Supreme pro péči o zvlášť citlivou pleť.

  • Roberto Cavalli Paradiso Rosa

    28. 2. 2025

    Nechte se unést do ráje s novou ženskou vůní Paradiso Rosa Eau de Parfum od Roberta Cavalliho.

Archív