0 Kč

Italská společnost Salvatore Ferragamo představuje novou vůni pro muže Ferragamo Bright Leather, jež představuje zářivé spojení síly a energie. Je perfektním každodenním doplňkem současného sebevědomého muže, který vždy zdůrazňuje svoji osobitost, a zároveň jde s dobou. 

KONCEPT
Ferragamo Bright Leather Eau de Toilette navazuje na dříve uvedené vůně Ferragamo a Ferragamo Intense Leather. Je radostnou a posilující interpretací moderní mužnosti, která inspiraci mění v činy směřující k dosažení vytyčených cílů. Vůně vyzdvihuje přirozenou krásu a autenticitu bez filtrů, stereotypů, a poukazování na odlišnosti. 

VŮNĚ
Ferragamo Bright Leather je dřevitě aromatická vůně s koženými akcenty. Na jejím vzniku se podílel zkušený parfumér Antoine Maisondieu (Givaudan). Původní ikonickou vůni Ferragamo reinterpretuje pomocí výrazných přírodních tónů a originálních zářivých prvků. Smysly zprvu ohromí svěží mix citrusových nuancí tvořených hořkosladkým bergamotem, lehce trpkou mandarinkou, a povzbuzujícím šťavnatým grapefruitem. V srdci vůně se prolínají zelené bylinné tóny bazalky s aromatickou duší rozmarýnu, a společně jsou obklopeny hřejivostí exkluzivního Ferragamo akordu jemné kůže, jenž odkazuje k dědictví slavného módního domu. Rafinované tóny cedrového dřeva prostoupené zemitými doteky pačuli a pižma dodávají této jedinečné živé kompozici na smyslnosti. 

FLAKON
Stejně jako ostatním Ferragamo vůním, ani novince Ferragamo Bright Leather nechybí nezaměnitelný skleněný flakon, v jehož provedení se snoubí ikonické motivy značky s moderním designem. Jeho štíhlá silueta evokuje scenérii velkoměsta a světle pískové odstíny lákají k jeho objevování z rozmanitých úhlů pohledu. Svislý pruh zdobený originálním povrchem připomínajícím kůži nese jméno značky. Na protějších koncích, při změně perspektivy pozorování, se ukáže typický symbol, takzvaná Gancini spona, ve stříbrném kovovém provedení. Gancini symbol je dnes více než stylovým prvkem – je emblémem harmonie a inkluzivity a metaforou pro mnoho aspektů moderního Ferragamo muže: tradice a inovací, konkrétnosti a kreativity, síly a jemnosti. Tyto aspekty jsou rovněž vyjádřeny kontrastem metalických prvků, jež zastupují racionální a silnou stránku muže, s koženým povrchem, evokujícím emoční sféru. 


KAMPAŇ
Jedinečného Ferragamo muže v kampani na novou vůni opět ztělesňuje herec Hero Fiennes-Tiffin, jenž publiku ukazuje sílu nezávislosti a sebevyjádření. Stojí pod blankytným nebem, na němž se značí nekonečná energie dnů, které právě přicházejí. Vizuály zahrnují detailní portrét flakonu jemně pokropeného svěžími kapkami na transparentním povrchu, jež evokují zářivost a uklidňující pocit svobody. 

Mapa

Aktuality

  • Ferragamo Signorina Unica

    18. 4. 2024

    Signorina Unica Eau de Parfum ztělesňuje mnohostranné pojetí ženskosti, na němž staví značka Ferragamo. Vzdává hold jedinečné esenci, která tkví v každé ženě, a povzbuzuje k přijetí vlastní unikátní osobnosti s elegancí a sebevědomím.

  • Moschino Toy2 Pearl

    18. 4. 2024

    Zářící parfém určený pro všechny osoby bez rozdílu pohlaví je propojením omamného oparu hydroponického jasmínu a svěží jiskřivosti slaného citronu. Vůni ukrývá fascinující, éterický a proměnlivě duhový flakon v ikonickém tvaru medvídka s povrchem inspirovaným mořským dnem a tahitskými perlami.

  • Montblanc Legend Blue

    2. 4. 2024

    Ikonická vůně Montblanc se vrací v nové, svěží, dřevitě aromatické podobě prezentované v průhledném modrém flakonu.

  • GANT Eau de Toilette

    29. 1. 2024

    GANT, kultovní značka klasického amerického sportovního stylu, s hrdostí představuje svoji novou pánskou vůni. 

  • MAVALA Whisper Collection

    25. 1. 2024

    Vítejte v křehkém světě nové kolekce laků Whisper značky MAVALA: jarní trend pro rok 2024!

  • MATIS SENSI-COLD CREAM

    19. 12. 2023

    Jedná se o krém, který vytváří skutečnou ochrannou bariéru proti chladu a chrání pleť před teplotami klesajícími k nule. Navíc pokožku zároveň vyživuje, zklidňuje a harmonizuje.

Archív