0 Kč

Italská společnost Salvatore Ferragamo představuje novou vůni pro muže Ferragamo Bright Leather, jež představuje zářivé spojení síly a energie. Je perfektním každodenním doplňkem současného sebevědomého muže, který vždy zdůrazňuje svoji osobitost, a zároveň jde s dobou. 

KONCEPT
Ferragamo Bright Leather Eau de Toilette navazuje na dříve uvedené vůně Ferragamo a Ferragamo Intense Leather. Je radostnou a posilující interpretací moderní mužnosti, která inspiraci mění v činy směřující k dosažení vytyčených cílů. Vůně vyzdvihuje přirozenou krásu a autenticitu bez filtrů, stereotypů, a poukazování na odlišnosti. 

VŮNĚ
Ferragamo Bright Leather je dřevitě aromatická vůně s koženými akcenty. Na jejím vzniku se podílel zkušený parfumér Antoine Maisondieu (Givaudan). Původní ikonickou vůni Ferragamo reinterpretuje pomocí výrazných přírodních tónů a originálních zářivých prvků. Smysly zprvu ohromí svěží mix citrusových nuancí tvořených hořkosladkým bergamotem, lehce trpkou mandarinkou, a povzbuzujícím šťavnatým grapefruitem. V srdci vůně se prolínají zelené bylinné tóny bazalky s aromatickou duší rozmarýnu, a společně jsou obklopeny hřejivostí exkluzivního Ferragamo akordu jemné kůže, jenž odkazuje k dědictví slavného módního domu. Rafinované tóny cedrového dřeva prostoupené zemitými doteky pačuli a pižma dodávají této jedinečné živé kompozici na smyslnosti. 

FLAKON
Stejně jako ostatním Ferragamo vůním, ani novince Ferragamo Bright Leather nechybí nezaměnitelný skleněný flakon, v jehož provedení se snoubí ikonické motivy značky s moderním designem. Jeho štíhlá silueta evokuje scenérii velkoměsta a světle pískové odstíny lákají k jeho objevování z rozmanitých úhlů pohledu. Svislý pruh zdobený originálním povrchem připomínajícím kůži nese jméno značky. Na protějších koncích, při změně perspektivy pozorování, se ukáže typický symbol, takzvaná Gancini spona, ve stříbrném kovovém provedení. Gancini symbol je dnes více než stylovým prvkem – je emblémem harmonie a inkluzivity a metaforou pro mnoho aspektů moderního Ferragamo muže: tradice a inovací, konkrétnosti a kreativity, síly a jemnosti. Tyto aspekty jsou rovněž vyjádřeny kontrastem metalických prvků, jež zastupují racionální a silnou stránku muže, s koženým povrchem, evokujícím emoční sféru. 


KAMPAŇ
Jedinečného Ferragamo muže v kampani na novou vůni opět ztělesňuje herec Hero Fiennes-Tiffin, jenž publiku ukazuje sílu nezávislosti a sebevyjádření. Stojí pod blankytným nebem, na němž se značí nekonečná energie dnů, které právě přicházejí. Vizuály zahrnují detailní portrét flakonu jemně pokropeného svěžími kapkami na transparentním povrchu, jež evokují zářivost a uklidňující pocit svobody. 

Mapa

Aktuality

  • Alma K. Dead Sea Minerals

    29. 8. 2024

    Zdravý izraelský životní styl, upřímnou lásku k přírodě a luxusní péči o krásu inspirovanou italským dědictvím v sobě spojuje značka Alma K.

  • DKNY 24/7

    24. 8. 2024

    Ikonická módní značka z New Yorku, představuje svůj nejnovější parfémový výtvor – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Tato nová vůně zachycuje energii a živý ruch města, které nikdy nespí.

  • Michael Kors Pour Femme, Pour Homme

    29. 7. 2024

    Dvě vůně, představené v mimořádných flakonech ve tvaru řetězu, odrážejí jeden z charakteristických designových prvků návrháře, zachycují a zdůrazňují mnohostrannou přitažlivost sofistikované ženy a muže

  • ARIANA GRANDE MOD

    29. 7. 2024

    Ariana Grande zve k „ochutnání“ nové duo kolekce vůní MOD, první svého druhu v portfoliu vůní Ariana Grande. 

  • ROBERTO CAVALLI

    28. 7. 2024

    Značka Roberto Cavalli, založena v roce 1970 je přední italskou značkou v oblasti módy, doplňků a luxusního životního stylu. Tato značka je okouzlujícím současným a typickým vyjádřením italské dokonalosti, řemeslné zručnosti a středomořského původu.

  • Laura Biagiotti – kolekce Aqve Romane

    21. 6. 2024

    Představujeme nejnovější přídavek do „voňavého šatníku“ Laura Biagiotti – parfémovou kolekci Aqve Romane. Tři rafinované, elegantní a zářivé vůně, z nichž každá je navržená jiným mistrem parfumérem.

Archív