0 Kč

Italská společnost Salvatore Ferragamo představuje novou vůni pro muže Ferragamo Bright Leather, jež představuje zářivé spojení síly a energie. Je perfektním každodenním doplňkem současného sebevědomého muže, který vždy zdůrazňuje svoji osobitost, a zároveň jde s dobou. 

KONCEPT
Ferragamo Bright Leather Eau de Toilette navazuje na dříve uvedené vůně Ferragamo a Ferragamo Intense Leather. Je radostnou a posilující interpretací moderní mužnosti, která inspiraci mění v činy směřující k dosažení vytyčených cílů. Vůně vyzdvihuje přirozenou krásu a autenticitu bez filtrů, stereotypů, a poukazování na odlišnosti. 

VŮNĚ
Ferragamo Bright Leather je dřevitě aromatická vůně s koženými akcenty. Na jejím vzniku se podílel zkušený parfumér Antoine Maisondieu (Givaudan). Původní ikonickou vůni Ferragamo reinterpretuje pomocí výrazných přírodních tónů a originálních zářivých prvků. Smysly zprvu ohromí svěží mix citrusových nuancí tvořených hořkosladkým bergamotem, lehce trpkou mandarinkou, a povzbuzujícím šťavnatým grapefruitem. V srdci vůně se prolínají zelené bylinné tóny bazalky s aromatickou duší rozmarýnu, a společně jsou obklopeny hřejivostí exkluzivního Ferragamo akordu jemné kůže, jenž odkazuje k dědictví slavného módního domu. Rafinované tóny cedrového dřeva prostoupené zemitými doteky pačuli a pižma dodávají této jedinečné živé kompozici na smyslnosti. 

FLAKON
Stejně jako ostatním Ferragamo vůním, ani novince Ferragamo Bright Leather nechybí nezaměnitelný skleněný flakon, v jehož provedení se snoubí ikonické motivy značky s moderním designem. Jeho štíhlá silueta evokuje scenérii velkoměsta a světle pískové odstíny lákají k jeho objevování z rozmanitých úhlů pohledu. Svislý pruh zdobený originálním povrchem připomínajícím kůži nese jméno značky. Na protějších koncích, při změně perspektivy pozorování, se ukáže typický symbol, takzvaná Gancini spona, ve stříbrném kovovém provedení. Gancini symbol je dnes více než stylovým prvkem – je emblémem harmonie a inkluzivity a metaforou pro mnoho aspektů moderního Ferragamo muže: tradice a inovací, konkrétnosti a kreativity, síly a jemnosti. Tyto aspekty jsou rovněž vyjádřeny kontrastem metalických prvků, jež zastupují racionální a silnou stránku muže, s koženým povrchem, evokujícím emoční sféru. 


KAMPAŇ
Jedinečného Ferragamo muže v kampani na novou vůni opět ztělesňuje herec Hero Fiennes-Tiffin, jenž publiku ukazuje sílu nezávislosti a sebevyjádření. Stojí pod blankytným nebem, na němž se značí nekonečná energie dnů, které právě přicházejí. Vizuály zahrnují detailní portrét flakonu jemně pokropeného svěžími kapkami na transparentním povrchu, jež evokují zářivost a uklidňující pocit svobody. 

Mapa

Aktuality

  • Esprit PURE

    30. 11. 2024

    Buďte sami sebou, autentičtí, vyjadřujte své opravdové emoce. Tak zní hesla nové generace. Právě v tomto duchu byla stvořena nová dámská vůně Esprit Pure. 

  • GIN TONIC

    26. 11. 2024

    Skutečný pocit pohody vychází z vnitřního pozitivního nastavení a schopnosti užívat si života. Taková je filozofie lifestylové módní značky GIN TONIC.

  • MATIS PARIS Reponse Densité

    20. 11. 2024

    Řada je určená pro zralou pleť, řeší linky a hluboké vrásky, 
zpevňuje, rozzáří a pozdvihne kontury.

  • DECLARÉ OCEAN'S BEST

    13. 11. 2024

     Okamžitý a viditelný účinek pro citlivé oční okolí s hyaluronem a mořským komplexem.

  • MONTBLANC COLLECTION

    31. 10. 2024

    Prostřednictvím kolekce čtyř nadčasových vůní Montblanc představuje čtyři jedinečné aspekty svého bohatého dědictví založeného na kreativitě a řemeslné zručnosti. 

  • DSQUARED2 ICON

    29. 10. 2024

    Dvojice vůní DSQUARED2 reflektuje výrazné prvky módních výtvorů ICON, prezentuje „černou a bílou“ má kontrastní a současně doplňující se charakteristiku, typickou pro zástupce mladé generace. 

Archív