Vložení zboží do košíku
Vložení produktu do košíku selhalo
Huile Prodigieuse® patří k nejprodávanějším přípravkům ve francouzských lékárnách i v zahraničí. Po celém světě se každých 6 sekund prodá jedna lahvička*. Ikonický přípravek pro bezkonkurenční rozjasnění je průkopníkem v celé řadě kategorií.
Název nové vůně VIVO znamená „živý" a byl přeložen do 18 jazyků napříč všemi hlavními kontinenty. Oslavuje propojenost našich životů a zdůrazňuje inkluzivitu v současném multikulturním světě.
Po úspěšném uvedení pánské řady vůní GANT představuje první dámskou vůni – GANT PREPPY ROSE Eau de Parfum.
Fiamma je svěžím a osobitým vyjádřením moderního stylu a smyslné elegance, které mají hluboké kořeny v bohatém dědictví tohoto slavného módního domu.
Specialisté z výzkumného týmu Declaré se nechali inspirovat pozitivním duchem havajského “aloha” a vytvořili unikátní linii Supreme pro péči o zvlášť citlivou pleť.
Nechte se unést do ráje s novou ženskou vůní Paradiso Rosa Eau de Parfum od Roberta Cavalliho.
FERRAGAMO FIAMMA
Ferragamo představuje první dámskou vůni, která vznikla pod kreativním vedením Maximiliana Davise. „Fiamma“ v italštině znamená plamen – symbol inspirace dodávající ženám světlo na jejich cestě k sebeobjevování a vyjádření lepšího já, zatímco v nich probouzí energii a vitalitu.
Flakon, navržený Davisem, má tvar zakončený lesklým zlatým prvkem, jenž umocňuje dojem ryzího luxusu a sofistikovanosti. Výrazný detail v podobě výřezu na víčku, inspirovaný nejnovějšími kolekcemi Davise, odráží oddanost značky umění a tradici. Červené logo evokující vnitřní plamen ženy Fiamma a víčko s vyrytým písmenem „F“ dotvářejí tento mimořádný designový skvost.
Vůně vznikla ve spolupráci s mistrem parfumérem Clementem Gavarrym ze společnosti Firmenich. Tvoří ji dřevité a květinové tóny odvážného stylu florentské značky. V úvodu se rozvíjí šťavnatá sladkost bílé hrušky vytvářející harmonii se smyslnou ambrou a kořeněnými akcenty. Živé květinové srdce, jemuž kralují tóny gardénie, dodává kompozici krémové a zelené doteky.
HLAVA: bílá hruška, třešeň, šafrán, zimolez, aksamitník, nektarinka, ambra
SRDCE: gardénie, zimolez, jasmín, damašská růže
ZÁKLAD: ambra, kořeněné akcenty, mech, pižmo, pačuli
Vůně je hvězdou kampaně, která se odehrává na florentských kopcích, na nichž sen Ferragama poprvé rozkvetl v roce 1927. Skrze objektiv fotografa Maria Sorrentiho se modelka Karolina Spakowski stává ztělesněním krásy Fiamma, odhaluje vnitřní sílu a zářivou eleganci ženy Ferragamo. Vyzařuje lehkost, pozitivitu a ženskost, které jsou spojené okouzlujícím světlem a tancem.
Fiamma je vyrobená z více než 80 % biologicky odbouratelných ingrediencí, společně s použitím skla pro flakon a recyklovatelného papíru pro krabičku. Za pozornost stojí, že varianta flakonu o objemu 100 ml je navržena k opakovanému plnění, což představuje důležitý krok směrem k redukci odpadu a podpoře udržitelnosti v oblasti luxusních produktů.