Vložení zboží do košíku
Vložení produktu do košíku selhalo
Vůně zachycuje hřejivou atmosféru západu slunce v Hamptons. Úvodem je spojení akordu růžového písku, mandarinky a sametové broskve.
Lehká, ošetřující, 24hodinová péče dodává pleti hydrataci a zajišťuje komplexní účinek proti stárnutí s hloubkovou regenerací! Pro viditelně zdokonalenou pleť s jemným, pudrovým finišem.
Od letošního února až do léta můžete zažít osvěžení s novou kolekcí DKNY Be Delicious Ice Pop Collection. Je inspirována osvěžujícími ovocnými nanuky, které vás zchladí během horkého dne.
S Montblanc Explorer Extreme začínáme psát novou kapitolu příběhu o dobrodružství, odvaze a vytříbeném stylu. Tato intenzivní interpretace ikonické vůně Explorer je ódou na odhodlání objevitelů, kteří neohroženě překonávají hranice známého světa.
Objevte nové vůně BMW, které v sobě spojují eleganci, výkon a jedinečný styl. Prémiové parfémy inspirované ikonickou značkou přinášejí vůně pro muže i ženy, kteří si jdou vlastní cestou.
Huile Prodigieuse® patří k nejprodávanějším přípravkům ve francouzských lékárnách i v zahraničí. Po celém světě se každých 6 sekund prodá jedna lahvička*. Ikonický přípravek pro bezkonkurenční rozjasnění je průkopníkem v celé řadě kategorií.
FERRAGAMO FIAMMA
Ferragamo představuje první dámskou vůni, která vznikla pod kreativním vedením Maximiliana Davise. „Fiamma“ v italštině znamená plamen – symbol inspirace dodávající ženám světlo na jejich cestě k sebeobjevování a vyjádření lepšího já, zatímco v nich probouzí energii a vitalitu.
Flakon, navržený Davisem, má tvar zakončený lesklým zlatým prvkem, jenž umocňuje dojem ryzího luxusu a sofistikovanosti. Výrazný detail v podobě výřezu na víčku, inspirovaný nejnovějšími kolekcemi Davise, odráží oddanost značky umění a tradici. Červené logo evokující vnitřní plamen ženy Fiamma a víčko s vyrytým písmenem „F“ dotvářejí tento mimořádný designový skvost.
Vůně vznikla ve spolupráci s mistrem parfumérem Clementem Gavarrym ze společnosti Firmenich. Tvoří ji dřevité a květinové tóny odvážného stylu florentské značky. V úvodu se rozvíjí šťavnatá sladkost bílé hrušky vytvářející harmonii se smyslnou ambrou a kořeněnými akcenty. Živé květinové srdce, jemuž kralují tóny gardénie, dodává kompozici krémové a zelené doteky.
HLAVA: bílá hruška, třešeň, šafrán, zimolez, aksamitník, nektarinka, ambra
SRDCE: gardénie, zimolez, jasmín, damašská růže
ZÁKLAD: ambra, kořeněné akcenty, mech, pižmo, pačuli
Vůně je hvězdou kampaně, která se odehrává na florentských kopcích, na nichž sen Ferragama poprvé rozkvetl v roce 1927. Skrze objektiv fotografa Maria Sorrentiho se modelka Karolina Spakowski stává ztělesněním krásy Fiamma, odhaluje vnitřní sílu a zářivou eleganci ženy Ferragamo. Vyzařuje lehkost, pozitivitu a ženskost, které jsou spojené okouzlujícím světlem a tancem.
Fiamma je vyrobená z více než 80 % biologicky odbouratelných ingrediencí, společně s použitím skla pro flakon a recyklovatelného papíru pro krabičku. Za pozornost stojí, že varianta flakonu o objemu 100 ml je navržena k opakovanému plnění, což představuje důležitý krok směrem k redukci odpadu a podpoře udržitelnosti v oblasti luxusních produktů.