0 Kč

MONTBLANC EXPLORER ULTRA BLUE

NEZDOLNÝ DUCH MONTBLANC V NOVÉ VŮNI INSPIROVANÉ VŠEMI ODSTÍNY MODRÉ V PŘÍRODĚ

Modrá je barva oblohy i moře, horských štítů korunovaných ledovci i klidných hladin hlubokých jezer. Ale je i symbolickou výzvou k novým dobrodružstvím – ať už jde o vlastní cesty nebo o novou vůni inspirovanou pocitem novodobých Kryštofů Kolumbů vydávajících se prozkoumat, co se skrývá za horizontem. Montblanc Explorer Ultra Blue je nejnovějším členem linie Montblanc Explorer, která byla poprvé představena v roce 2019 coby pocta všem, kteří ctí více než 115 tradici značky a nikdy se nevzdali svých objevitelských snů. Tentokrát se staly při vývoji nové vůně inspirací modravé dálky – ať už symbolizující mořské hlubiny nebo naopak nejvyšší vrcholky hor.

Voňavý palubní lístek na novou dobrodružnou plavbu

Óda na modř v přírodě Montblanc Explorer Ultra Blue v sobě nese nezaměnitelný, citrusově dřevitý akord se stopou mořské svěžesti. Trojice cestovatelů, talentovaných „nosů“ z firmy Givaudan – Jordi Fernandez, Olivier Pescheux a Antoine Maisondieu – společně doputovala k moderní kompozici určené současným průzkumníkům, jíž inspirovaly všechny odstíny modři, kolik jich jen lze v přírodě najít – na nekonečné obloze, v hloubkách alpských jezer i na vrcholcích hor.

Úvod Montblanc Explorer Ultra Blue lze charakterizovat jako zářivou fúzi italského bergamotu a citrusů nejvyšší jakosti s dotekem růžového pepře, který je nositelem svěže kořenitého akcentu připomínajícího pepř a pryskyřici elemi. Srdcem vůně prostupuje mořský tón jako příslib modrých hlubin rezonující s čistotou vzduchu na samých vrcholcích Alp. To vše kontrastuje s nótou šedé ambry, dopravující nás jako pomyslná bárka až ke břehům indonéského ostrova Sulawesi, odkud pochází nejkvalitnější pačuli pěstované výhradně pro značku Montblanc. Díky propojení s ušlechtilými dřevinami získává celé vyznění na rafinovaném podkresu doplněném charakteristickou tóninou ryzí kůže.

Objevování úchvatných ingrediencí a jejich řemeslně dokonalé propojení do luxusního, nového, a přitom tradici ctícího celku je tím, co z Montblanc Explorer Ultra Blue činí pozvání na neokoukanou a dobrodružnou cestu do neznáma.

Flakón snoubící umění s mistrovstvím Montblanc

Ani flakón nezůstává nic dlužen slavné tradici značky Montblanc a provede nás mistrovskými dílnami napříč Evropou se zastávkami v Německu, Itálii a Francii. Kůži připomínající povrch flakónu zdobí elegantní safiánový motiv, který byl poprvé použit značkou už v roce 1926. Nesmí chybět ani ikonický emblém hvězdy Montblanc, který pečetí kvalitu proslulé módní značky.  Ten je vyráběn exkluzivně v Hamburku, kdežto přebal a logo vznikají ručně v uměleckých dílnách Montblanc Pelleteria ve Florencii, odkud také vycházejí nejkrásnější, ručně dokonale zpracovaná kožená zavazadla a doplňky. Lesklý kovový uzávěr zdobí jako bájný poklad ikonická hvězda Montblanc představující šest alpských ledovců propojených hrdým označením „koruna Evropy“. A protože Montblanc Explorer Ultra Blue míří ke všem cestovatelským duším, nesmí chybět ani podlouhlá, 30 ml verze flakónu Montblanc Explorer speciálně uzpůsobená pro jakékoliv zavazadlo moderního dobrodruha.

Sociální poselství Montblanc

Nejluxusnější z ingrediencí Montblanc Explorer Ultra Blue jsou produktem mimořádného programu Givaudan Sourcing for Shared Value. Nejuznávanější z firem vytvářející vůně absolutní kvality došla v minulých letech k poznání, že celou řadu těch nejlepších ingrediencí, včetně pačuli, je ideální odebírat přímo od lokálních pěstitelů. Nejenže je tak možné pohlídat si tu nejvyšší možnou jakost, ale zároveň lze bez prostředníků a tím i vyšší částkou podpořit rozvoj místních komunit ve vzdálených lokalitách. Takový koncept dokonale naplňuje filozofii Montblanc Explorer, kdy cestovatel ruku v ruce se svými zážitky vytváří svět kolem sebe jako lepší místo pro život i pro ostatní, aniž by došlo k narušování přirozených vazeb. K této podpoře lokálních hospodářství a komunit patří i investice do nastupujících generací formou zřizování nových knihoven a podpory školství na indonéském ostrově Sulawesi.

Vibrující portrét Ultra Blue hlavní postavou nové kampaně

Nová kampaň, která je dílem Johna Balsoma, zachycuje novodobého dobrodruha a modela Reina Langevelda, s nímž se potkáváme na jeho výpravě vedoucí k modrým výšinám, ultramarínovým jezerům i k nejvyšším vrcholkům francouzských Alp. Hory a voda – ústřední inspirativní prvky Montblanc Explorer Ultra Blue jsou rovnocennými hrdiny našeho příběhu, stejně jako muž, který je zdolává, a přitom objevuje i své možnosti a posouvá své vlastní hranice. V neposlední řadě jde i o poselství o nás a našem vztahu k přírodě – k čistotě a průzračnosti, kterou můžeme svou nešetrností navždy zničit nebo se naopak zasadit o to, aby přetrvala i pro příští generace objevitelů.

Linie produktů Montblanc Explorer Ultra Blue

Montblanc Explorer Ultra Blue Eau de Parfum Vapo          30 ml

Montblanc Explorer Ultra Blue Eau de Parfum Vapo          60 ml

Montblanc Explorer Ultra Blue Eau de Parfum Vapo        100 ml

Montblanc Explorer Ultra Blue Deo Stick                            75 gr

K DOSTÁNÍ VE VYBRANÝCH SÍTÍCH PARFUMERIÍ

Mapa

Aktuality

  • Marlies Möller Lamellar Repair Essence

    29. 8. 2022

    SOS kondicioner, s viditelným účinkem do 9 sekund!

  • Laura Biagiotti Forever Gold For Her

    29. 8. 2022

    Nová vůně je určena pro půvabnou, svůdnou a charismatickou ženu s výraznou osobností, s kontrastem mezi vnitřní sílou a ryzí ženskostí.

  • Dsquared2 Wood Original

    29. 8. 2022

    Wood Original, nová pánská vůně od Dsquared2, vychází ze základních charakteristik dřeva – silného a robustního materiálu s komplexní strukturou, díky níž je unikátní a nenapodobitelná.

  • Lanvin Éclat D'Arpege Mon Éclat

    29. 8. 2022

    Lanvin Éclat D'Arpege Mon Éclat - něžně prozářená ovocně – jasmínová kytice uvázaná pro všechny milovnice života.

  • MATIS Réponse Fondamentale

    1. 8. 2022

    Pro horké letní dny plné sluníčka francouzská značka Matis připravila dva nové produkty z linie Réponse Fondamentale.

  • FERRAGAMO BRIGHT LEATHER

    1. 7. 2022

    Italská společnost Salvatore Ferragamo představuje novou vůni pro muže Ferragamo Bright Leather, jež představuje zářivé spojení síly a energie. Je perfektním každodenním doplňkem současného sebevědomého muže, který vždy zdůrazňuje svoji osobitost, a zároveň jde s dobou. 

Archív