0 Kč

MOSCHINO TOY2 PEARL
PARFÉM V PAPRSKU SLUNCE


Kreativní génius módního domu Moschino, loučící se Jeremy Scott, se znovu spojil s parfumářským know-how společnosti Euroitalia a představují novou vůni Toy 2 Pearl.
Unisexový zářivý parfém propojuje omamný opar hydroponického jasmínu a svěží jiskřivost slaného citronu.
Vůni zahaluje fascinující éterický hravý flakon, který se se světlem barevně proměňuje. Je v ikonickém tvaru medvídka s designový povrch je inspirovaný mořským dnem a tahitskými perlami.
FLAKON
Flakon ve tvaru medvídka i krabička jsou potaženy lesklým onyxovým povrchem s duhovým efektem. Každý parfém je originál, neexistují dva kusy ve stejném odstínu, což evokuje unikátnost vířivých odlesků přírodních perel.

VŮNĚ
Vůně se otevírá svěží citronovou esencí ve spojení s omamným oreganem a jiskřivým citronovým sorbetem. V srdci se prolíná elegance jasmínu s frézií a hřejivými tóny plážového písku, ty vás přenesou okamžitě na sluncem zalitý ostrovní ráj. Základ tvoří sladké dřevité tóny vetiveru s osvěžujícími akcenty cypřiše. Špetka pižma dodává nádech nadčasové jemnosti.


VONNÁ KATEGORIE:
CITRUSOVÁ – DŘEVITÁ – PIŽMOVÁ

„Při vytváření vůně Moschino Toy 2 Pearl jsem si představovala citronový sorbet, který v sobě spojuje svěžest, návykovost, sluneční svit a italskou kulturu. Chtěla jsem vytvořit jiskřivou, květinovou a vodní vůni. Nadčasovou a zároveň zábavnou.“ – Domitille Machalon-Bertier, IFF

UDRŽITELNOST
Moschino dbá na udržitelné zpracování parfémů, a proto je 99,9 % složek vůně získáváno pomocí ekologicky šetrných chemických postupů (tzv. zelené chemie“), 94 % hlavních složek je biologicky odbouratelných a 44 % složek je přírodního původu. Díky tomu se vůně Moschino Toy 2 Pearl může pochlubit certifikáty udržitelnosti. Vůně je navíc vyrobena v souladu s veganskými zásadami.

WELLBEING – BLAHODÁRNÉ PŮSOBENÍ VŮNĚ
Vonné esence ukryté ve vůni Toy 2 Pearl působí skrytě na naši mysl, vzpomínky a náladu. Každá oblast lidského mozku je aktivována specifickými vůněmi. Díky tomuto neurovědeckému přístupu dovede výrobce využít potenciál pečlivě vybraných složek ke zvýšení celkového pocitu pohody.
Pomocí 2,5 milionu jednotlivých měření v mozku a následného zpracování dat prostřednictvím nejnovějších vědeckých poznatků a umělé inteligence byly zkoumány signifikantní aktivace mozkových sítí, které jsou propojeny s osmi emocionálními a kognitivními dimenzemi lidské mysli.
Tento přístup je označován jako „wellness věda“. Jedná se o unikátní program kombinující umělou inteligenci a exkluzivní ingredience společnosti IFF se 40 lety zkušeností ve spotřebitelských preferencích shromážděnými v datech.
Díky tomuto nástroji mohla parfumérka Domitille Michalon-Bertier pro Moschino vytvořit jedinečný parfém s emocionálními i kognitivními stimuly. Výsledkem je Toy 2 Pearl. Vůně, jež u svého nositele navodí neobyčejný prožitek zářivé radosti a mladistvé energie.
„Úžasné na umělé inteligenci je, že zpracovává veškerá sesbíraná data v neuvěřitelně krátkém čase. A to nám umožňuje porozumět vonným složkám a jejich působení na emoce. Na základě zjištění pak umělá inteligence navrhuje kombinace složek, které nám zajistí, že vůně bude podporovat konkrétní pocity. Tento přístup dává parfumérům do rukou nové způsoby vytváření vůní, které by jinak nebyly možné. Je v tom prvek překvapení! Do jisté míry mi tak umělá inteligence poskytuje další tvůrčí sílu.“  – Domitille Machalon-Bertier, IFF

ŘADA TĚLOVÉ PÉČE
Parfémová esence radosti Moschino Toy 2 Pearl je k dostání také ve formě sprchového a koupelového gelu I tělového mléka. Na dokonale hydratované pokožce se rozvonní jemné vonné tóny, jež evokují hřejivé letní dny.

REKLAMNÍ KAMPAŇ
Tváří kampaně k nové vůni Moschino Toy 2 Pearl je múza značky, nestárnoucí supermodelka Devon Aoki. Na snímcích, jež evokují její vlastní ikonické vizuály pořízené před více než dvěma dekádami, je zachycená v růžových flitrových šatech s vysokým límcem připomínajících kostým mořské panny. Elegantně položená v mušli uprostřed snového podmořského světa představuje parfém zářící jako drahocenné perly.

Mapa

Aktuality

  • Ferragamo Signorina Unica

    18. 4. 2024

    Signorina Unica Eau de Parfum ztělesňuje mnohostranné pojetí ženskosti, na němž staví značka Ferragamo. Vzdává hold jedinečné esenci, která tkví v každé ženě, a povzbuzuje k přijetí vlastní unikátní osobnosti s elegancí a sebevědomím.

  • Moschino Toy2 Pearl

    18. 4. 2024

    Zářící parfém určený pro všechny osoby bez rozdílu pohlaví je propojením omamného oparu hydroponického jasmínu a svěží jiskřivosti slaného citronu. Vůni ukrývá fascinující, éterický a proměnlivě duhový flakon v ikonickém tvaru medvídka s povrchem inspirovaným mořským dnem a tahitskými perlami.

  • Montblanc Legend Blue

    2. 4. 2024

    Ikonická vůně Montblanc se vrací v nové, svěží, dřevitě aromatické podobě prezentované v průhledném modrém flakonu.

  • GANT Eau de Toilette

    29. 1. 2024

    GANT, kultovní značka klasického amerického sportovního stylu, s hrdostí představuje svoji novou pánskou vůni. 

  • MAVALA Whisper Collection

    25. 1. 2024

    Vítejte v křehkém světě nové kolekce laků Whisper značky MAVALA: jarní trend pro rok 2024!

  • MATIS SENSI-COLD CREAM

    19. 12. 2023

    Jedná se o krém, který vytváří skutečnou ochrannou bariéru proti chladu a chrání pleť před teplotami klesajícími k nule. Navíc pokožku zároveň vyživuje, zklidňuje a harmonizuje.

Archív