0 Kč

Novou tváří pro Montblanc je Zinédine Zidane

S hrdostí oznamujeme, že slavný fotbalista se stal ambasadorem značky Montblanc a také tváří rodiny vůní Montblanc Legend.

V životě je čas se učit,
čas budovat
a čas předávat.
 
Montblanc představuje Zinédina Zidana, jednoho z největších fotbalistů historie a uznávaného kouče, jako svého nového ambasadora.
 
Zinédine Zidane bude se značkou spolupracovat na nadcházejících kampaních pro Montblanc psací potřeby a kožené doplňky, objeví se však také v nové kampani ikonické linie parfémů Montblanc Legend. Tato francouzská ikona ztělesňuje klíčovou hodnotu značky Montblanc, víru v to, že každý může zanechat ve světě svou stopu, pokud žije s vášní a zná svůj životní cíl, pokud dělá to, co jej doopravdy naplňuje.
 

“Zinédine Zidane je živoucím ztělesněním hodnot značky Montblanc, muž který otiskl svou stopu nejen do světa sportu, ale má také neuvěřitelný vliv na společnost v globálním měřítku. Jeho život je důkazem toho, že pokud si zvolíte správné životní hodnoty, dovedou Vás k úspěchu a naplnění. Stal se inspirací pro mnoho lidí napříč generacemi, a my jsme opravdu potěšení, že můžeme spolupracovat se Zinédinem při psaní nové kapitoly v jeho výjimečném příběhu,” říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.Z
  
Zidane žije v souladu s étosem značky Montblanc, podle jejího hesla Tvé hodnoty Tě utvářejí (What Makes you Moves you), udělá vždy to, co pokládá za správné, ne to co se od něj očekává. Nikdy nejde po cestě, kterou mu určí jiní. Jeho neobyčejný příběh jej zavedl z domovského města La Castellane do Marseille, Turína, Madridu a ještě dál. Pohár Mistra světa i Evropy, trofej Ligy mistrů, Zlatý míč pro nejlepšího fotbalistu na světě, renomé světově uznávaného trenéra – jeho sportovní výkony, styl hry a jedinečný pohyb na hřišti jsou tím, co z něj v očích mnoha jeho příznivců dělá opravdovou legendu.
 
Každodenním výzvám čelí s jedinečnou schopností učit se, rozumět a zvládnout nové situace, stejně tak jsou mu vlastní vnitřní vášeň a pracovní morálka, které mu vštípil jeho otec Smail Zidane. Tyto hodnoty jsou zachyceny v autobiografické knize « Sur les chemins de pierres » (Na kamenných cestách, editor Michel Lafon), kterou napsal jeho otec s předmluvou Zinédina Zidana. Je o překážkách, které musel překonávat od svého dětství v alžírských horách až k dospělému životu ve Francii.
 
Slova napsaná otcem během celého života, básně, myšlenky nebo již zmíněná autobiografie jsou pro Zinédina talismanem, který s sebou nosí v malém sešitu jako vodítko a inspiraci.

“Montblanc je značkou kultury a kvality, která věří v důležitost sdílení idejí a myšlenek s ostatními za pomoci psaní. Tuto víru sdílím i já, jako někdo, kdo celý život těží z hodnot a kultury, kterou mi předal můj otec a rodina a kterou se i já snažím předávat dál. Zapisuji si své myšlenky do deníku každý den … nejsem jen rozdavač autogramů!” směje se Zinédine Zidan. 

Zinédine Zidane se od letošního září objeví v kampani Montblanc na ikonické kožené produkty. Bude podtrhovat význam mobility, jak fyzicky, tak metaforicky, na cestě k dosažení vlastních cílů. Kromě toho se stane i ambasadorem psacích potřeb Montblanc, v níž zdůrazní důležitost psaní pro odemknutí vlastní kreativity a sdílení svých myšlenek s ostatními.
 
V nadcházející tiskové, TV a digitální kampani pro parfémy Montblanc Legend značka Montblanc vzdává poctu legendární laskavosti a vlastně celému životu Zinédina Zidana. Skromný a tvrdě pracující, stal se sportovní ikonou často označovanou za „legendu“; ne proto, že by si tuto cestu sám vybral, ale proto, že jej k tomu dovedly jeho vášeň, schopnosti a cílevědomost. Legend, ikonická linie pánských vůní Montblanc, ovlivňuje mentální nastavení těch, kteří nehledají slávu, ale touží po tom, zanechat svou stopu díky vlastní cílevědomosti, přesvědčení a vášni, se kterou píší svou vlastní legendu během své cesty životem.


O značce Montblanc
Je synonymem dokonalosti v řemeslném zpracování a designu, Montblanc vždy posouvá hranice inovativnosti už od doby, kdy provedl revoluci v kultuře psaní – od roku 1906.
Důmyslnost a imaginace zůstaly hnacími silami značky až do dneška, kdy rozšiřuje svou posedlost dokonalým řemeslem napříč různými kategoriemi produktů: psací potřeby, hodinky, kožené doplňky, produkty využívající moderní technologie. Přijal výzvu vytvářet luxusní průvodce celým životem, výrobky rodící se z odvážných myšlenek a dokonale zpracované díky schopnostem svých mistrů, nesoucí ikonickou hvězdu Montblanc, tu nejvyšší pečeť funkčnosti, kvality a vyjádření sofistikovaného stylu.
Pevnou součástí závazku značky povznášet a podporovat jedince, kteří chtějí zanechat svou stopu, jsou i různé vzdělávací programy a iniciativy inspirující lidi vyjádřit svůj plný potenciál, které značka rozvíjí po celé planetě.

Mapa

Aktuality

  • Alma K. Dead Sea Minerals

    29. 8. 2024

    Zdravý izraelský životní styl, upřímnou lásku k přírodě a luxusní péči o krásu inspirovanou italským dědictvím v sobě spojuje značka Alma K.

  • DKNY 24/7

    24. 8. 2024

    Ikonická módní značka z New Yorku, představuje svůj nejnovější parfémový výtvor – DKNY 24/7 Eau de Parfum. Tato nová vůně zachycuje energii a živý ruch města, které nikdy nespí.

  • Michael Kors Pour Femme, Pour Homme

    29. 7. 2024

    Dvě vůně, představené v mimořádných flakonech ve tvaru řetězu, odrážejí jeden z charakteristických designových prvků návrháře, zachycují a zdůrazňují mnohostrannou přitažlivost sofistikované ženy a muže

  • ARIANA GRANDE MOD

    29. 7. 2024

    Ariana Grande zve k „ochutnání“ nové duo kolekce vůní MOD, první svého druhu v portfoliu vůní Ariana Grande. 

  • ROBERTO CAVALLI

    28. 7. 2024

    Značka Roberto Cavalli, založena v roce 1970 je přední italskou značkou v oblasti módy, doplňků a luxusního životního stylu. Tato značka je okouzlujícím současným a typickým vyjádřením italské dokonalosti, řemeslné zručnosti a středomořského původu.

  • Laura Biagiotti – kolekce Aqve Romane

    21. 6. 2024

    Představujeme nejnovější přídavek do „voňavého šatníku“ Laura Biagiotti – parfémovou kolekci Aqve Romane. Tři rafinované, elegantní a zářivé vůně, z nichž každá je navržená jiným mistrem parfumérem.

Archív