„Mám ráda Iris. Prošlapala si svou vlastní cestu. Má úžasnou povahu.
Je nádherná, chytrá a možná trochu divoká … pravá dívka Versace.
Pro mě je dokonalou tváří naší nové vůně.
Vdechuje jí život svým skvělým osobitým stylem, energií a veselostí.“
Donatella Versace
VŮNĚ
Dylan Purple je zářivá, elegantní vůně, v níž se bergamot mísí s tóny čerstvě utrženého pomeranče. Šťavnatá hruška dodává úvodnímu akordu nádech modernosti.
Opojná vůně květů frézie způsobí explozi jasně fialové barvy, jemná vůně jejich okvětních lístků se proplétá s intenzivními tóny Mahonialu a Pomarose.
Belambra a Ambroxan dodávají vůni výrazně elegantní a chvějivé tóny, podtržené jemnou molekulou Iso E Super a také hebkým cedrem. Silkolide uzavírá parfém pižmovou nótou s lehce ovocným akcentem.
Hlava: hořký pomeranč, bergamot, hruška
Srdce: frézie, mahónie, pomarose
Základ: cedr, belambra, pižmo
„Tato vůně je pozvánkou na výlet k moři. Svěží, ovocný a návykový úvod je poctou neodolatelným italským zmrzlinám a také jejímu ikonickému ovoci – citrusu.
Květinové srdce je interpretací hypnotického západu slunce na pláži, kdy se jeho purpurové odlesky dotýkají mořských vln.
Nakonec se prosadí chvějivé dřevité akordy a elegantní pižmo, které navodí dojem zlatého, měkkého, uklidňujícího písku. ”
Autor vůně Christophe Raynaud, Givaudan
FLAKON
Flakon nové vůně Dylan Purple je vyjádřením inovativního přístupu značky Versace k designu. Elegantní křivky odkazují ke tvaru amfory a připomínají kořeny značky v klasické kultuře a mytologii.
Sklo i krabička mají fialovou barvu s detaily z růžového zlata.
Zlatý uzávěr je ozdoben typickou hlavou Medúzy a vyrytým názvem vůně.
Písmena vyvedená v barokním stylu pak tvoří logo značky i kolem hrdla flakonu.
REKLAMNÍ KAMPAŇ
V reklamním spotu k novince Dylan Purple se přeneseme do země nekonečného léta. Tvář vůně, modelka Iris Law, se na vizuálu značky Versace objevuje již po druhé, poté co zazářila v loňské kampani na letní kolekci La Vacanza.
Režisér Gordon Von Steiner navazuje na svou předchozí práci, kdy pro Versace natočil spot na parfém Dylan Turquoise s hvězdnou modelkou Hailey Bieber.
Inovativní plynulé záběry kamery rotující z jedné scény do druhé, od rozbřesku až do soumraku, kdy se outfity dívek mění z bikin na nádherné blýskavé šaty na večírek.
Hlavní kreativní dozor nad podobou celé kampaně měla jako vždy sama Donatella Versace.
„Mám ráda Iris. Prošlapala si svou vlastní cestu. Má úžasnou povahu.
Je nádherná, chytrá a možná trochu divoká … pravá dívka Versace.
Pro mě je dokonalou tváří naší nové vůně.
Vdechuje jí život svým skvělým osobitým stylem, energií a veselostí.“
Donatella Versace
VŮNĚ
Dylan Purple je zářivá, elegantní vůně, v níž se bergamot mísí s tóny čerstvě utrženého pomeranče. Šťavnatá hruška dodává úvodnímu akordu nádech modernosti.
Opojná vůně květů frézie způsobí explozi jasně fialové barvy, jemná vůně jejich okvětních lístků se proplétá s intenzivními tóny Mahonialu a Pomarose.
Belambra a Ambroxan dodávají vůni výrazně elegantní a chvějivé tóny, podtržené jemnou molekulou Iso E Super a také hebkým cedrem. Silkolide uzavírá parfém pižmovou nótou s lehce ovocným akcentem.
Hlava: hořký pomeranč, bergamot, hruška
Srdce: frézie, mahónie, pomarose
Základ: cedr, belambra, pižmo
„Tato vůně je pozvánkou na výlet k moři. Svěží, ovocný a návykový úvod je poctou neodolatelným italským zmrzlinám a také jejímu ikonickému ovoci – citrusu.
Květinové srdce je interpretací hypnotického západu slunce na pláži, kdy se jeho purpurové odlesky dotýkají mořských vln.
Nakonec se prosadí chvějivé dřevité akordy a elegantní pižmo, které navodí dojem zlatého, měkkého, uklidňujícího písku. ”
Autor vůně Christophe Raynaud, Givaudan
FLAKON
Flakon nové vůně Dylan Purple je vyjádřením inovativního přístupu značky Versace k designu. Elegantní křivky odkazují ke tvaru amfory a připomínají kořeny značky v klasické kultuře a mytologii.
Sklo i krabička mají fialovou barvu s detaily z růžového zlata.
Zlatý uzávěr je ozdoben typickou hlavou Medúzy a vyrytým názvem vůně.
Písmena vyvedená v barokním stylu pak tvoří logo značky i kolem hrdla flakonu.
REKLAMNÍ KAMPAŇ
V reklamním spotu k novince Dylan Purple se přeneseme do země nekonečného léta. Tvář vůně, modelka Iris Law, se na vizuálu značky Versace objevuje již po druhé, poté co zazářila v loňské kampani na letní kolekci La Vacanza.
Režisér Gordon Von Steiner navazuje na svou předchozí práci, kdy pro Versace natočil spot na parfém Dylan Turquoise s hvězdnou modelkou Hailey Bieber.
Inovativní plynulé záběry kamery rotující z jedné scény do druhé, od rozbřesku až do soumraku, kdy se outfity dívek mění z bikin na nádherné blýskavé šaty na večírek.
Hlavní kreativní dozor nad podobou celé kampaně měla jako vždy sama Donatella Versace.